Planering!

Upptäckte precis, såhär i början av år 2009, att min älskade älskade KALENDER gick ut den 31:a dec... jag MÅSTE ha en ny. Tidigare år har jag köpt på Ordning och Reda, (alltså, jag älskar! Helt underbart fina grejjer har dom o härliga färger är det!!). men till en sådan affär skulle jag inte komma än på ett tag. Rotade i min lådor och hittade till min förtjusning de almenackorna vi fick från skolan. Härligt orangegul! Lagom stort format också. Så nu kan det återigen planeras, struktureras, skrivas in födelsedagar, måla fina figurer och så vidare.. och så vidare. JAG ÄLSKAR ALMENACKOR!!

Men drömma kan man ju göra... Hade de blivit O&R så hade de sååklart blivit en rosa. Har haft ljusrosa, turkos (verkligen pangturkos!) och lila. Sen finns ju dom där fina från personligalmenacka.se också. men det får bli nästa år, eller nåt. Gratis är i slutändan ändå ganska gott... :)

SVÅRT VAL...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0