TENTA IT IS!

jajjemen.....!!! ta aldrig ut en förlust i förskott säger jag bara! det är ju tur att man har Jägarns mor som studiesamordnare så man kan ringa honom o höra hur det blir när man inte får tag i henne.. O snäll som han är hjälper han till. TACK! O tydligen så va alla som läst kursen anmälda till tentan. TJOHO! så nu e de tentaplugg så de bara skriker om det! Jag måste säga att jag gillar o va lite småstressad såhär. FÖR VISST E DE SÅHÄR: VATTEN UNDER BRON!! =) de löser sig, one way or another.


så jossan, tyck inte synd om mig mer.. HEJJA PÅ MIG!


o nu tar jag bannemej stora jäkla kliv fraaaamåååååt i mitt arbetsrättliga kunnande!


Ikväll blir de kalajs hos FabbroEbbe änna. Jojjo, Pattille änna! Träffa familj o vänner. SWEEETAAAH!!


Hä på dä!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Göttans :)

2009-01-06 @ 17:06:52
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0