samstag

Nu är det verkligen inte jul jul strålande jul längre! Shame on me, har vart riktigt dålig på att uppdatera. Vad har h'änt sen sist? Mys med vänner, en del jobb (jojjo, har knapat ihop 55 tim i dec), lite (för lite) träning och en massamassa gött slapp! för det har vi alla vart värda!

det har ju hunnit bli nytt år också! Skål för det! "Nytt år, nya möjligheter" som många säger. Kan väl inte annat än o hålla med! Nya möjligheter? Ska ju till exempel till Åre nu i mitten av januari... Så med en ptroligt POSITIV härlig anda kan jag ju se detta somalldeles ypperligt tillfälle att ta itu me min liftskräck? har inte så många goda erfarenheter av dessa mackapärer alltså...Det ska iaf bli HUR KUL SOM HELST! fick dessutom ett jättefint ROSA underställ av min älskade syster i julklapp. Och det ska bli SÅÅ KUL o träffa favvokarin som säsongar i Åre. Men jag kan inte sticka under stol med att jag är nervös. Men de e lika bra ta tjuren vid hornen. Brudarna jag ska bo med har ju åkt både tre o fyra gånger innan... haha, det blir la vääääl...!


och på tal om nytt år... det firades i sällkskap med Sandra och Mia. Ni e något alldeles extra alltså.



sandra!



vi va ute på getterön i en jättemysig lokal, o de va perfekt utsikt över fästningen och fyrverkerierna på tolvslaget!

första parkett..!


over and ooouuut...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0