Bra.

Vill helst inte ens nämna datumet då jag sist blogga (men vill du väldans gärna veta, så e de la bara o scrolla neråt!).

Med facit hand har jag faktiskt, hör och häpna, varit rätt så produktiv idag. Enligt mig själv iaf. Morgonen började vid halv nio då jag, Lovan och Lotta tog en promenad längs strandpromenaden. Väl hemma formulerade jag en mycekt prydlig Att-göra-lista. Efter frukost var jag dock lagom pepp. Först vid ett började punkterna strykas över. MEN! jag är mer än nöjd alltså. Bättre sent än aldrig. Ett så kallat smart drag. Minst sagt.

Något som inte va lika smart  va min tankeverksamhet när jag skulle söka kurser inför hösten. varför söka fler än fyra kurser? Nä, kan ju änna va onödigt. Så faktum för tillfället är att jag är 10:e reserv på en kurs jag väldigt gärna vill komma in på i Göteborg samt antagen till två i Borås. Det vart först efter själva nederlaget när jag inte blev antagen i första urvalet som jag började tänka "jaha, va finns de mer för intressant?". Nu är det fyra kurser till som är sökta på studera.nu. Dock med en fin kursiv röd text under "Obs! Alternativet är ännu inte urvalsbehandlat", "Obs! Alternativet är sökt efter sista anmälningsdag!". Så atte. Men det blir väl.


Sommaren är minst sagt uppe i sin mest intensiva tid. Regnet öser ner, värmen sjunker och människor campar för glatta livet. Själv så blir det en del jobb framtill mitten av augusti. Då körs flyttlasset mot Göteborg och Magasinsgatan. Jo. Jag är nöjd.


Minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0