blixtar och dunder

Söndagen började med skallebank.. (konstigt ändå, får sällan en släng av den ökända folksjukdomen bakfylla). oh no tänkte jag som faktiskt skulle jobba senare på dan. Men jag tog mig ett dunderpiller (ibumetin alltså) då när ajg vaknade sisådär sju på morgonen. Somnade gott om och vaknade till liv vid elvasnåret igen. Inget bangbang i huvudet då icke. Tjoho! Fick en trevlig invit till lunch på stan me good friends. Paganini invaderades av 11 "glada, trötta och söta" (som Lovan så fint skrev i sin inbjudan) människor som under två timmar åt god mat, garvade och förde ett himla liv. Underbara härliga söndagar!! I LOVE!

Jobb 16.30-21.30. Flöt på otroligt bra faktiskt! skönt nu när det är avklarat. Men faktiskt, de va en väldigt lugn kväll... och rolig. Såklart. jag gillar mitt jobb me the oldies. Och extrapengar är aldrig fel...


nu e de sovardags. grupparbete imon. Promenix på morgonen och sen spinning på eftermiddagen. E tanken iallafall..


Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: tannaz

hej blueeyes:D mkt trevligt dag! miss you allready puss darling

2009-03-05 @ 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0