celebration

Idag fyller Carro, Pete och Thompa år. GRATULERAR!

Thompa bestämde sig för o bjuda korridoren på tårta vid två, så jag o karro slog slag i saken o slängde ihop en god kycklingsallad till lunch som vi skulle bjuda födelsedagsbarnet på. Sebbe och Emma joinade också. O när solen sken som allra mest bestämde vi att Joomenvisst äter vi väl ute! När vi väl satte oss vid vårt nya fina picknickbord hade solen försvunnit LITE. MEN ÄNDÅ! det va hur mysigt som helst o käka lunch tillsammans och dessutom äta den utomhus! I like the concept, så att säga.

Så de blev en smarrig sallad till lunch (tack, karro) och en mumsig tårta och en kopp kaffe (eller varm oboy) till efterrätt!

Härligt!

thomas gjorde god tårta skönsång på hög nivå! tårta är gott...

emma va gla´ va thompas da´


Tvättmaskiner snurrar runt för fullt. Och jag ska iväg o träna nu. CARDIO MOVES. jappjapp.


Ses!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack Hanna! Haft en underbar dag:) Japp trixat lite och fått till något som passar mig för stunden och jag ska ju inte bo på kyrkogatan längre heller!

Kramis

2009-03-18 @ 20:20:13
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag blir tokig av det fina vädret! och av dina härligt positiva inlägg!! Grrr

2009-03-19 @ 07:54:16
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0