En bra dag!

Åhh, jag e verkligen FYLLD av energi, känner jag!! Kanske va gårdagens besök i soliga Göteborg som gjorde susen?! Eller eftermiddag med världens bästa karin?!

Dessutom va jag i Tångaberg idag, där grupparbetspolaren Lousie bor.. det blev väldigt KVALITATIVT må jag säga. för ni förstår.. de här me definitioner är VIKTIGT..! Fenomologi. Induktion. Hermeneutik. Deduktion. Eller varför inte abduktion?! eller kanske rentav kvantitet? när läroböckerna börjar svamla är wikipedia den ultimata utvägen. DOCK kan man ju ifrågasätta dess RELIABILITET! för i all forskning är det ju viktigt med validitet.. och såklart reliabilitet. Capish?!

hursom, vi fick en del gjort.. vi är ett bra team! Dessutom bjöds de på god gulaschsoppa, och en massa tjöt. Såklart. Alltså de blir ju så.



Nu väntar Cardio Moves..!! weee...!




Jag är på g alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0