Göteborg och konflikter

Onsdagen började med en trevlig frukost hos mormor. Hon skulle iväg på "seniorträff" och jag skulle ner på stan o träffa Tannaz. Sagt och gjort, vid halv tolv träffades vi på Kungsport och tjötet va igång. Jag verkligen GILLAR henne! Är så glad i hennes sällskap, hon får mig att känna att jag är bra. Vi begav oss mot en sushibar för att avnjuta god sushi och (va vi hade tänkt oss) många timmar. DOCK satte ju lunchrushen igång. Välkommen till göteborg, hanna! så där blev vi nästintill bortshasade så fort vi langat in den sista makirullen. jaha? och nu då? I storstaden finns ju ett Espresso House i varje gathörn, så vi styrde våra steg mot det som ligger i NKhuset där vi drack gott te och hade de jättemysigt! Återgien, TANNAZ alltså. VILKEN VÄN! de får bli ett mission att försöka ses mer. Can't wait till vår shoppingdag som (förhoppningsvis inom en snaaar framtid) kommer att äga rum.


Sedan va de på tåget och ner till älskade varberg, där skolan väntade. Kursstart för en fristående kurs jag tänkt engagera mig i, konflikter och konflikthantering. verkar vara intressant! Härlig blandning av människor också! Så vi får la se hur detta blir... kommer tydligen bli en del me "vanliga" skolan i vår.. men o ha många bollar i luften är ju lite av min grej, så i'm gonna give it a shot!


Väl hemma i Längan snackade jag av mig med Lovan. Hon är något alldeles speciellt den tjejen.


Kommentarer
Postat av: tannaz

nämen:D detsamma sötnos:D

2009-03-09 @ 00:21:22
URL: http://tannazen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0