Jorå, så atte...

jag är faktiskt lite smått BITTER! inte enbart på de jäkla regnet som frenetiskt smattrar mot fönsterbläcket och bara FÖRSTÖR allt va vårkänslor heter. Nej, inte enbart det. Jobbade idag 7-13 och jag svischade upp som en elvisp när klockan ringde kvart över sex. No probs! Är ju inte direkt världens gladaste på morgonkvisten.. men hursom, lätt som en plätt va de och till jobbet knata jag iväg (i hela en minut eller nåt, de e gött o ha nära till der arbeitsplatz!) Om jag ska komma till saken o säga va de e som EGENTLIGEN som får mig att bittra sönder så e de faktiskt min kollegor. Vissa av dom. ett tips till alla som inte gillar sitt jobb: BYT FÖR I HELVETE FÖR DU SNOR BARA ENERGI FRÅN DEM I DIN NÄRHET...!

Gaska upp dig lite, för i helvete.

punkt.



Ska strax ner på stan o luncha me Lousie för att vara mätta o glada när vi ska va ambitiösa o grupparbeta på en söndag. Jojjo. Ett pass på Atletica e också inbokat. Och tjugo minuter på Crosstrainern me Carro efter. Yesyes!

så atte... ja.. have a nice sunday that's not so sunny. Ingen sol och bitter e lika me INGEN BRA KOMBINATION! Musik brukar ju va en räddning, så idag bjuds de upp till dans me denna underbara klassiker! Släpp alla hämningar och bara DIGGA LOSS!!!

För du har de ju ganska bra, eller hur? Trots regn o negativa jobbkompisar?



HÄ PÅ DÄ...!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0