kärt barn

skön, härlig, go, bra, trevlig, rolig, mysig... jo, kärt barn har MÅNGA namn. Det kära lilla barnet jag syftar på är denna underbara dag i veckan, nämligen vilodagen itsself.. SUNDAY! Alltså, nog för att jag gång på gång nästintill tjatlikt påpekar att detta är en helt fantastiskt dag, så ÄR DET FAKTISKT SÅ.. Är det saaant? DET ÄR SANT!


idag har jag hunnit med (jo, jag e väldans stolt över min grymmedag): Jobb. bädda om i sängen. plugga (mer eller mindre effektivt men det hör inte hit.. trevligt o träffa lousie :). tränat. städat. tagit hand om mitt berg till klädhög, nu syns fåtöljen igen. Myst hos Lottan. ätit hemmabakade bullar o druckit mjölk och saft (tack joss och niklas, bra jobb!). sett på svt play när the heting himself (martin stenmarck) sjunger årelåten no1 nämligen stad i ljus, klart de bästa av två världar. vart glad (vilket jag kunde bli igen efter att jag bittrat av mig i förra inlägget).

Så det så!

och såhär vid midnatt vill jag slå ett slag för svt play...! bra initiativ. det tycker jag är fint.
KAN DE BLI BÄTTRE ÄN SÅ HÄR?! klicka fram till typ 27.47 eller nåt. KÄNN KÄNSLAN?! jag ser STUGAN (me stooora bokstäver) framför mig. 8 grymmebrudar. vrålar. skrålar. sjunger. lever sig in. jag ryser! tjejer, SNART reunion. kanske ett gästuppträdande på nån kommande fest? ett MÅSTE! jävlar.. vilken låt!


hold on tight!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0