Män som hatar kvinnor

Vi va iväg på Varbergs mysiga lilla bio igår och såg den högaktuella filmen Män som hatar kvinnor.

Håller på och läser boken... men har inte kommit alls långt. Spela roll tänkte jag, en film e en film o en bok e en bok, så orka bry mig om att jag inte läst boken? O enligt många som gjort bådadera (eller heter de så?), va de faktiskt en del olikheter. Så nog tusan ska jag läsa boken ändå =)


I vilket fall som helst så va filmen JÄTTEBRA! Alltså Noomi Rapace i sin roll som Lisbeth Salander. Helt GRYM! perfekt o se en sådan fighter nu när det snart nalkas Internationella kvinnodagen. svenska thriller (eller vilken genre de nu än va) brukar ju inte direkt knock me out.. men den här.. den här va bara HELT SUPERBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0