Morgonstund

Även om de va småsegt o gå upp när alarmet satte igång vid kvart över åtta imorse, är jag himla nöjd nu. Jag gillar o gå upp tid..! så kan man hellre sitta o käka en lång frukost, eller sticka iväg o träna. det ska jag göra! Det blir ett spinningpass 55 min. Måste verkligen plugga idag. Känns iof motiverande. De ska bli kul o öppna böckerna och effektivt suga åt mig hääärlig ny kunskap! Får la se hur jag känner inför de sen när jag kommer hem, svettig och med ben som spagetti.

Eftermiddag på Ästad gård. Mys!


Kvällen? Alltså... ja, som Lovan sa "tänk inte så mkt på det, så får du se va du känner för!". Okej då.



och förresten.... till alla marior som hade namnsdag förra söndag.. däribland jag =)



Så gör nu några fulsnygga moves framför spegeln och känn att du e SÅ JÄKLA bra!


ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0