Sprudlar

Alltså jag har haft en riktigt UNDERBAR TOPPENDAG! jomenvisst sörru. avslutade en 15p kurs idag. GÖTT! O på vilket sätt dessutom, alla hade gjrot grymt snygga posters. Kul sätt o redovisa på om inte annat! Variation FÖRNÖJER, ajjemen!

Undra om de e solskenet som gör att humöret e på TOPP... oder was ist es?! Hmm.. I ALLA FALL så tycker jag att livet ÄR HELT JÄKLA UNDERBART och att våren kommer bli GRYM! en så kallad uppvärmning inför vad som komma skall.. nämligen the summer itself...

Färdigtränad för idag väntar nu tacokvällen som blev räkfrossa istället. Sicka vänner man har, va? LIEBE!

helgen ser jag med nöje fram emot, iallafall om vädret håller i sig. kanske e dags för årets första kubbsammandrabbning vid fästningen?! JAG TROR DET! Köpa lite god lunch och bara ha de gött.. ja, that's how i liiike iiiit. Träning e inbokat. Och litelite plugg. men bara lite. Och dessutom blir de TEAMBILDNING på söndag. jaaadåå. 1,5 rad, projektledare, gruppdynamik, olika åsikter. VI SKA BILDA ETT LAG. ETT DREAMTEAM. Ett drömlag, alltså.



Hääääjdåååooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0