about yesterday

Hade en väldigt härlig dag igår! Skolan va väl såådär inspirerande, men återigen tog jag tåget upp till götet. Denna gång för o träffa karin och håkan som var hemma en snabbis från åre. Solen sken när jag stod på stationen o väntade. jag NJÖT! finns de ngt bättre än o känna solens strålar värma ansiktet?

Anyhow.. tog vagnen till avenyn och mötte upp karin och Håkan, samt karins mamma och syster. SUSHI GÅR BRA! Åh va jag saknar karin. Va helt underbar känsla o gå runt i ett vårigt göteborg o bara vara. MEN SNART KOMMER HON HEM! I maj. Inte så långt kvar. Vi svängde in hos Emily på Nailteam och sa hej. Sen gick vi runt på stan och kollade affärer. karin va i extas "ÄNTLIGEN!! som jag har längtat efter HM!". Shoppingutbudet (på "vanliga" kläder) är inte så värst stort i Åre.

Hittade faktiskt lite jag också... :) härliga grejer inför vad som KOMMA SKALL.. VÅREN alltså!

hm går bra Skor 129kr, Sjal 59, örhängen 29, hårnålar 19. Perfekt för budgeten!

Efter en runda på stan styrde vi stegen (nja, vi hoppade på spårvagnen) mot Majorna och Håkans mor där vi senare även käkade middag. Jättegod kycklingsoppa!

Åkte sedan hem till  karins pappa och hans käresta Monica, där deras minimala bagage plockades upp. Så de va kul o träffa dom också.. va längesen och dom e tokgoa! Så de blev en dag i släktens tecken! Va så himla roligt o träffa Karin alltså... vi har känt varandra sen vi va sisådär två år.


men ja... pga av mitt göteborgsflängande i veckan har plugget blivit lite lidande.. har inte läst tillräckligt. ÅNGEST. till en början. Men kanske behövde jag detta? jag har verkligen SÅ mycket ny och härlig energi!


E tokhungrig. Blev 20 min på nån löpmaskin efter cardiomoves passet. Spagettiben = svar positivt. Nåt ännu mer positivt e att jag ska göra en galet god kycklingsallad nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0