oanade höjder

Lördagskvällen spenderades till en början hos Johanna, som arrangerat en inflyttningsförfest. vi snackade politik och lyssnade på progg. Låter väldigt mycket som mej va? Hmm.. =) När jag valde musik blev det allt Freestyles Guldkorn och Svenska Hits. Lovan däremot hittade nån golden rock skiva, me lite skön Elvismusik. De va en himla rolig och flummig förfest!
dancing queens
 Nadja bjöd upp Lovan till dans 

   Thomas är på g!



Väl inne på Oscars hittar jag Lottan i baren!
De blev dans,dans, dans och massa dans.. Loungen är ju SÅÅ braaaa.... JAG GILLAR! Huuur bra musik som häääälst! De blev en hel del Tabita och Jennifer aka Gulletussan imitationer. Jag o Lovan körde järnet hela kvällen på den fronten! 
"festa, amma, festa, amma..!", "jag heter Jennifer.. o min Mattias e hockeyproffs, på elitnivå..!"


Efter ett himla hålligång och en grym utgång va de dags för hemfärd. I korthet: Emma har ont i sina fötter, så jag lånar ut mina skor till henne.. varpå jag står i ett par högklackade 39:or medan Emma pustar ut i mina platta 37:or (hur fick hon plats?!) En bra bit på väg börjar även jag tröttna på höga klackar. Less på allt gnäll ställer Gentlemannen Thomas upp och lånar ut SINA skor. Till mig.

så het.. ofantligt hett, va??

men nej, han fick inte plats i Emmas högklackade (too bad, hade vart en fröjd för ögat sådär kvart över två på natten)
ska vi byta, ska vi byta grejer me varann?
Så här står Emma med mina skor, Thomas har en av sina skor på sig och den andre foten e utan sko alls. Jag har en av Emmas skor på mig och den andre i handen och en av Thomas skor på mig. Dessutom har jag en otroligt stor och mindre fager maska på kalasbyxan. Ett tecken på en bra kväll? DEFENITIVT!

o en av kvällens höjd(jo, i dubbel bemärkelse) va när Simon börjar snacka om att bära Emma hem.. jag tar benen o simon armarna. En alldeles utomordenltigt bra idé!! I sisådär tre meter. Thomas stegar fram och säger stolt "JAG vet hur man bär på BÄSTA sätt". i nästa sekund langar han upp mig på ryggen/axlarna och jag hinner för ett ögonblick tänka "wow, de här funka ju huur bra som helst!". I nästa stund låg jag platt på marken. En rogivande syn enligt Simon och Emma, då min färd över Thomas gick jäkligt fort.


danke alle für ein sehr gemütlich abend!

Kommentarer
Postat av: kvinnan me de onda fötterna

hahaha..ja, shit asså! det va verkligen en klokren kväll! huuur kul som helst o promenaden hem va ju defenitivt roligast ever!! hahaha..thomas är bra han, han försöker iaf hjälpa till o det gillar vi!!:)

2009-03-02 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0