nuläge (en så kallad analys?)

Sitter i skolan o väntar på Lousie. På dagens grupparbeteschema står ANALYS av våra intervjuer. det riktigt kittlar till i magen. ååh så spännande. hmm.. not? men det blir la vääl. Sometimes you just gotta do, what you just gotta do. helt enkelt.

Kom ut på en uppfriskande promenad och bitvis även löpning imorse . jag GILLAR o komma upp i tid. Då känner jag mig produktiv. Och produktivitet gillas! Mucho. Framförallt gillar jag väl egentligen att gå i lägga mig i tid. Så jag inte är så rackans trött på morgonen. O jag kan stolt erkänna att det blivit lite av en rutin! Rutiner. Det är bra. eller?

Det blir ett pass Body Balance ikväll också.. ska bli skönt o stretcha, tänja och mjuka upp kroppen. se ut som en... jaa, vad ser man ut som när man ser sig själv i spegeln och engagerat försöker göra "happy childs pose". Eller "krigare 1". Eller "solhälsning". Ja jisses. kroppsbalans alltså. balans i kroppen.

men nu ska vi flumma iväg bort i kodernas land. här ska banne mej analyseras, dra paralleller, se kopplingar. Vem är du, vem är jag? Codes. Koder ---- Codes. (som en viss föreläsare tydligt poängterade).


kaffe är gott alltså.


Och alltså, Mission 24. Ett visst Dream Team ska ställa upp? Ska bli spännande!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Idag släppt biljetterna.

de hade varit bra skoj alltså =)

puss

2009-03-13 @ 09:30:41
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0