090506

Sitter i skolan o väntar på att kvällskursen Konflikter och konflikthantering ska börja. BORDE plugga. Meeen de e så himla mkt roligare o göra annat. Har  haft föreläsning idag på förmiddan, Marknadsföring 2. Flummig, men nåt fick man väl ut. Skulle va nåt feed-back seminarium på de rapporter vi håller på o skriver. Alla va ju lagom seriösa, så det blev som det blev. Nästan hela klassen känns sådär lagom produktiva nu. Alla är rätt trötta verkar de som, så varje föreläsning blir de massa flum och garv. But i liiike iiit..!


Galet mycket i skolan just nu. lär inte lugna ner sig än på ett tag. De fyra kommande veckorna bjuder på sammanställing och analys av våra genomförda hälsoprofiler, inlämning o presentation av 2 rapporter, tre tentor. Wiii!


Och dessutom så är det ju faktiskt såhär...

gilla läget!
Så helt enkelt, får försöka tänka POSITIVT och ta det som det kommer. Liksom, VAD ÄR DET VÄRSTA SOM KAN HÄNDA?! Jag får GILLA LÄGET så gott det går. O nu e de ju vår! (förutom idag, så regnet stod som spön i backen.. men regn behövs för då blir de ännu grönare o ännu finare!)

Har fått mitt sommarschema. Ser bra ut! Kommer inte jobba ihjäl mig men de blir ändå en del...!


Ikväll ska jag hem till Lousie aka PL sandberg. Det vankas käk, tjöt och mys. Alltid kul o umgås utanför skolan.



över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0