do not fear. Nejnej.

alltså struktur kan ju vara något bland det bästa som finns. jag har iaf försökt att strukturera upp mitt liv de kommande veckorna. För min hestperiod (bestående av två inlämningar, två tentor, tre redovsingar) närmar sig med stormsteg. det är med blandade känslor jag tänker på detta faktum. Oro? Nervosistet? Ångest??!  Alltså, tro det eller ej, men jag är redo! Nja, iaf om man kollar på de fina lapparna som för tillfället få pryda min garderobsdörr. Där står de ju (inte svart på vitt utan rött på grönt) exakt vad jag ska göra..FINEMANG! Får jag bara se till o få de gjort också. Strafförslag någon?

Blir iof lite smått orolig när jag tänker på vad som komma skall. RÄCKER TIDEN?! Men men, har ju läst om kattas kandidatskriveri. Alltså  ALLT går.. BARA man vill!

Och efter denna UNDERBARA HÄRLIGA period väntar cirkus tre veckors ledighet för att sedan pigg o glad börja på mitt kära Östergården igen. I miss the oldies!

Va hos min älskade bigsis i Borås i helgen. BÄSTSYSTER. För tillfället tjockis-syster! Och jag GILLAR det. Kände på den ständigt växande magen och vad känner moster?! JOJJO, där inne sparkas det för fulla muggar! ÅÅÅh, detta är ju TOKSPÄNNANDE!!! fick till en bra bild på snyggingen själv på mobilen, men mobilhelvetet vill för tillfället ICKE koppla upp sig mot datorn. NÄHÄ?! aja, patience. it's all about patience.


that's all for now...!


Seee yaaaaa!

Kommentarer
Postat av: saratilda

Du är ju grym så skolan kommer gå galant..

puss o kram på dig



www.saratilda.blogg.se

2009-05-12 @ 07:28:25
URL: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0